【何謂早洩】三個早洩的特徵 符合兩個的話就已經算係了

男人最尷尬嘅情況,相信就係過早派報紙,亦即係「早洩」。
當中又點先算係早洩呢?其實因每個人情況都不同,因為沒有100%的定義。
不過,根據根據國際大型研究及權威機構「國際性學醫學會」(International Society for Sexual Medicine)整合了以下三大早洩特徵,如果你符合兩個已經,就基本上已經是早洩了。

第一個:1-2分鐘就完成
如果男士進入女士體內,於1-2分鐘內就射出完成。那就是明顯的早洩情況。
亦有一些情況是「擦槍走火」,有男士想跟女生做,但其實還未進入,在前戲時後就已經射出也是早洩。

第二個:無法控制及延遲能力
其實男士有控制及延遲的能力,如果能覺到下面不受控,在不自覺的情況下便流出/射出,也是早洩的一種。

第三個:心理層面上 – 感到苦惱、困擾
可能因為一次兩次的負面經驗,而對自己失去信心,感到苦惱、不安、沮喪,嚴重的甚至避免

如果上面三個,你有兩個的話,已經算係了。

假若你又真係有上述情況,建議及早尋找專業人士協助。
又或者市面上其實都有一些輔助用品,可以幫助廷時:

根據Jdailymall的資料:

來自德國嘅Pjur又名碧宜潤,而家總部就設喺盧森堡嘅一個男士護理品牌,至今已有超過20年歷史。Pjur的產品暢銷海外,全球7大洲有超過70個國家都有得賣,當中熱門產品包括潤滑液、按摩油、提升情趣、延遲產品以及清潔衛生產品等。

而延遲產品方面就有SuperHero最熱門,當中就再分噴霧同抹搽版本:

噴霧:
https://www.jdailymall.com/product/pjur-strong-performance-spray/