馬睪丸+豬睪丸+生蠔 原來係日本人神秘強身秘方?

最近發現左一個黎自日本嘅神秘配方,聽講可以加強男士嘅身體機能,增加精子活躍程度,能夠令男士係場上鞭鞭有力。究竟係咩配方呢?就係馬睪丸+豬睪丸+生蠔,三樣壯陽聖品加埋一齊就係日本男士最強嘅補身嘅配方。

原來日本人同我地一樣,深信「以形補形」。
而個配方就係利用馬睪丸、豬睪丸、牡蠣(生蠔),吸收動物雄性精華,增強性能力。

馬睪丸──壯腰生精
動物睪丸中有豐富鋅、精氨酸,係男士壯腰生精不可或缺嘅營養元素。

  • 鋅係製造精子嘅重要元素
  • 精氨酸係製造男士分泌嘅重要物質

豬睪丸──補腎益精
係中醫角度,豬睪丸又名豬石子,有補腎納氣,溫腎散寒嘅作用,又適用於腎虛虧虛而引致嘅腰膝酸軟。

  • 運動前後吸收可以達至先壯腰,後補腎嘅作用。

牡蠣(生蠔)
生蠔係一種大家都認識嘅壯陽補品,係天然增強男性機能嘅食物。有豐富鋅、精氨酸,係製造精子不可或缺嘅重要元素。除此之外,生蠔更有多巴胺,提高運動時嘅慾望同表現。
*多巴胺係神經傳遞物質,負責大腦情慾活動。

日本三精丸採用30年日本男士補精秘方,可以增加男士持久力,更精壯,令男士回氣更快。產品日本製造,有日本GMP專業認證,而且不含西藥成份無副作用。

三精丸可以提升運動表現,長期服用更有助增強身體機能。

建議食用方法:
衝刺前2小時:每次2-3片
長期保健:每日一次,每次1-2片(餐後服用)

  

發佈留言