周子瑜寫真集

韓女團TWICE周子瑜推出首本寫真 男友視覺拍攝引起網粉絲暴動

韓國女團TWICE成員周子瑜,一向都人氣高企,之前仲奪得2019世界百大美女冠軍。最近子瑜有好消息宣佈,即將會係4月27日推出首本個人寫真《Yes, I am Tzuyu.》。TWICE官方Twitter一公開消息之後,瞬間已獲大量粉絲留言讚好,引起網絡上暴動。寫真拍攝子瑜可愛一面同埋以男友視角拍攝。

寫真有兩款封面比粉絲揀,分別是戀愛粉紅色的Peach ver.與優雅粉藍色的Blue ver.,寫真內仲有明信片組及照片卡。

另外仲有機會抽中非常罕有嘅「Special Ticket(特別票)」,只有50張。特別票會隨機封入在初回限定版之中,抽中嘅粉絲可以憑卷參與「《Yes, I am Tzuyu.》發行紀念粉絲簽名會」,同子瑜見面,不過活動嘅詳細資料要待日後通知。

 

周子瑜寫真相:

 

 

 

周子瑜寫真集

發佈留言