女士們趁冬天一定要美白🤣
夏天成日曬住想白都幾難😿

仲唔趁冬天諗諗辦法👍🏻
我哋都有美容產品㗎
除咗防曬美白之外仲有緊致水潤😍

每日食幾粒白白滑滑💋小編即刻食幾粒先❤️

日本ICHIKI – 防曬美白丸

防曬美白丸採用日本最新技術,提取菠蘿中的Phytol成分,有效從底層肌膚抑制黑色素形成,淡化色斑,同時提升肌膚的透亮度;添加的薏米精華及維他命C成分更有效幫助肌膚排走黑色素,增強抵禦力,達致美白、淡斑、抗老效果,從早到晚、由內而外幫助肌膚對抗黑色素,全天候亮白美肌。

日本ICHIKI – 美肌胎盤素

美肌胎盤素 嚴選日本安心豬並萃取其胎盤精華,添加膠原蛋白、神經醯胺、輔酶Q10、低分子透明質酸等5大殿堂級美肌成分,研製成高效的美肌食用護膚品。日本研究顯示,每分美肌胎盤素均蘊含高濃度濃縮4000mg的胎盤精華,有效刺激細胞更生,顯著改善肌膚質素,達致逆齡美肌的效果,整體肌膚可於最快10日內可得到改善。

有興趣快啲入手💖

日本ICHIKI – 美肌胎盤素:

https://www.jdailymall.com/product/ex-placenta/

日本ICHIKI – 防曬美白丸:

https://www.jdailymall.com/product/uw-whithening/

發佈留言